Várka zajímavých blogů

20:45:00



Pěkný (upršený) večer,
doufám, že si všichni užíváte tu pohodu, která s létem přichází. Nevím, jak jste na tom vy, ale já nikdy nemám moc plánů na letní prázdniny. Říkám si, že buďto se něco vymrví, nebo naopak ne. A ruku na srdce... někdy je to nuda. Naštěstí tenhle portál nabízí spoustu zajímavých blogů, které vám toho mohou hodně nabídnout, zabavit vás a ještě vám "ukrojí" z vašeho času. Takže pokud hledáte nové blogy, tady jich pár přináším. (na blog se dostanete kliknutím na název)

Jako první bych chtěla "představit" docela známější blogerku a její blog Break the Rules.
Musím se přiznat, že poprvé, když jsem tenhle blog viděla, moc mě nezaujal, každopádně jednoho dne ho sdílela Domča z dblog by Dominika. V té chvíli jsem nevěděla, že se mi ten blog dřív nelíbil, ale tentokrát mě zaujal. A ještě aby ne. Nikoleta je naprosto střelená a to na ní zbožňuju. Dělá sociální experimenty, které mě naprosto nadchly a musíte(musíte!) si přečíst nějaký z jejích příběhů. Vážně. Např. ten o jeptišce! 

Jako další, když jdu popořadě, se tu nachází blog -  Ejnets in Lisbon. Jak už z názvu vyplývá, je jasné, že blog bude převážně cestovatelský. Najdeme tady zážitky a poznatky z cest - z Itálie, Portugalska, Španělska, USA, Afriky atd. Samozřejmě tady nenajdeme jen ty cestovatelské věci, ale také její myšlenky a např. i inspiraci na můj článek Minuta ticha. Pokud máte rádi fotografie, tento blog je jako stvořený pro vás, protože Ejnets má nádherné fotky, které vás nutí k cestování.

Další je tu Find joy in the ordinary. Tady můžete najít opravdu široké spektrum článků. Od těch ze života, až po knížky, k zamyšlení atd. Co jsem si zatím všimla, tak bych tu být vámi nečekala věci jako jsou hauly, kosmetické články a podobné věci. Řekla bych, že tohle je takový styl něco mě napadne, napíšu o tom. Nevím jak to úplně vysvětlit. No, přečtěte si nějaký článek a uvidíte.

Předposledním blogem je Life by Peggie. Další blog, který (dle mého) nemá určité téma. Peggie určitou dobu nepřidávala články, ale teď je znovu aktivní a já si myslím, že je to fajn. Jak už jsem psala, najdete tu nejrůznější články. Ať už recenze, beauty články, tak i oblíbence, knížky a takové ty články ze života. 

A naši pětku uzavírá blog se sídlem v cizině a to - V´s secret. Opět je to blog s nejrůznějšími tématy. Zajímavostí je, že Ronnie (Verča) bydlí v cizině, kde studuje a pracuje zároveň. Blog se točí nejenom o jejích zážitcích a životě v cizině, ale zároveň zde najdeme spoustu beauty článků, giveaway, a další. Řekla bych, že Verča hodně podává věci tak, jak jsou. Bez obalu. Prostě realitu. Někdy se vám to nemusí líbit, ale je to tak a mně se to líbí. 
Moje osobní + získala za studium Neurověd. Chápejte, něco takového je pro mě děsně fascinující a o to víc si získala moje sympatie. 
+ fanynky JB si ji možná budou pamatovat.

A i když jsem chtěla jenom pětici, nedá mi to a musím tady zveřejnit ještě jeden blog, o kterém jsem psala v jednom článku(odkaz zde). Jedná se o Deníček jedné medičky, který už nefunguje a autorka si založila nový blog - Deníček psychiatričky. Autorka pořád píše stejně skvěle, ale tentokrát na novém blogu, kde se mají vyskytovat jak články ze života medičky, tak ze života psychiatričky. 

Znáte některý z těchto blogů? Zaujal vás nějaký? 
Uvidíme se u dalšího článku, 
Simbda.

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Děkuji za tipy, určitě se na ně mrknu :) také jsem dělala takový článek o mých oblíbených blozích :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pravidelně sleduju jen třetí a čtvrtý zmiňovaný blog a oba dva blogy patří k mým oblíbeným :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, a já si až teď všimla, že jsi mě zmínila v článku. Děkuji moc! Ani nevíš jakou mi to udělalo radost.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.