Sova - Samuel Bjørk

16:00:00



Série: Holger Munch (2.)
Originální název: Uglen (2015)
Žánr: Literatura světová, Detektivky
Počet stran: 400

V lese kousek od Osla je v podivném hnízdě ze sovího peří nalezeno tělo sedmnáctileté dívky, jež se před tím ztratila z domova pro problémovou mládež. Případem se začne zabývat zkušený detektiv Holger Munch se svým týmem. Vyšetřování pro nedostatek stop začíná váznout na mrtvém bodě, ale pak IT odborníkovi z oddělení vražd záhadný hacker pošle nahrávku, jež odhalí znepokojivé podrobnosti o osudu zabité dívky; ve filmu se na okraji mihne silueta vraha převlečeného za sovu, nočního dravce symbolizujícího smrt... A pátrání se roztočí na plné obrátky. Sova opět přináší promyšlenou, napínavou zápletku a proniká hluboko pod povrch lidské mysli stejně jako první Bjorkův román V lese visí anděl. Zároveň se v ní noříme hlouběji do soukromí detektivů Holgera Muncha a Mii Krügerové, které si díky veleúspěšnému prvnímu dílu řady již oblíbili čtenáři v řadě zemí. Spolu s tím, jak se snaží co nejrychleji rozlousknout zapeklitý případ a zastavit brutálního vraha, se oba vyšetřovatelé musí porovnat i s řadou výzev, které před ně staví jejich osobní životy. (Databáze knih)

Wau, wau, wau. Stejně jako "V lese visí anděl", tak i tato kniha mě neskutečně bavila a já si naprosto čtení této knížky užívala. Tento vyšetřovatelský pár mě neskutečně baví a fandím mu. Abych pravdu řekla, už od začátku knížky jsem si myslela, kdo se stane další obětí, takže mě posledních x stránek nepřekvapovalo. Jen doufám, že v dalším díle se taková zápletka Munchovi rodiny opakovat nebude - to by mě už pak tolik nebralo. Knížce dávám 85%. Jen tak dál. Pro mě je Bjørk lepší než Nesbø. Těším se na další knihu.

Četli jste tuto knihu? Čí knížky se vám líbí víc? 
Simbda♥

You Might Also Like

4 komentářů

  1. O této knížce dost čtu všude okolo, ale sama jsem si ji nepřečetla :)

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá dost zajímavě, nic od tohohle autora jsem nečetla, tak díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že tě zaujala.:) Určitě ji doporučuju. Jen je možná lepší si jako první přečíst V lese visí anděl, kde se lépe seznámíš s detektivy.

      Vymazat
  3. Knížku vôbec nepoznám :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.