Minuta ticha

21:56:00

zdroj


Vážení čtenáři, 
sešli jsme se zde, abychom uctili památku mé společnice. 
Koženka byla skvělá. Vždy pomohla a dala se zkombinovat téměř se vším. Zvládala menší ochrany proti dešti, polití od piva, ale také nejrůznější akce. Od těch v Brně,  až po ty naše. Byla mou společnicí při focení, byla součástí mého randění, zažila se mnou i sport - alá běh na šalinu nebo autobus. Přežila se mnou přechod ze základky a zvládala mé výkyvy náklad. Prožila se mnou slzy, výbuchy smíchu, ale i zlosti. Vždy stála při mně. Ať už mi bylo vedro, nebo zima.
Dnes se tady po těch (cca.) pěti letech musíme setkat. I když už se mi podařilo za tebe najít náhradu, i tak na tebe budu vzpomínat v dobrém. 
Děkuji, že jsi se mnou byla v tom dobrém (suchém) i zlém (mokrém)
Užívej si to v bundičkovém nebíčku.  
Prosím, minutu ticha za tuhle úžasnou věc. 

Ámen.



Taak... jen se mi pochlubte jestli máte taky takový oblíbený kousek, který nosíte, i když je už zničený. Prosím, přece nemůžu být sama.:D U mě jsou to ještě vansky, ale ty jsou teda ještě pořád nositelné.:D
Inspirace na článek u skvělé Ejnets. Odkaz zde.
Simbda.




You Might Also Like

4 komentářů

  1. Svojí první koženku jsem nosila taky i když byla zničená :D Takže je to naprosto normální :D

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně tě chápu, taky mám pár oblíbených kousků, které budu nosit, dokud se na mě úplně nerozpadnou :D Koženka vypadá skvěle, ať je jí v bundičkovém nebíčku dobře! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. :DDDD a já tu byla ve stresu, kdo umřel. Ale chápu, momentálně mám takový vztah ke svým teniskám

    OdpovědětVymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.