Mé oblíbené blogy

9:30:00

Od té doby, co mám sama svůj blog, sleduji více blogů a hlavně je sleduji pravidelně. A dnes bych vám chtěla ukázat pár mých opravdu oblíbených blogerek. Původně jsem to chtěla udělat na místa, ale jelikož první 3 zmíněné by se dělily o první místo, raději jsem se rozhodla, že to na „místa“ neudělám.
Tak pojďme se mým oblíbeným blogům mrknout na zoubek.



Another Dominika
Je prostě skvělá. Její blog jsem začala sledovat asi hned druhý den na to, co jsem si založila svůj. Na jejím blogu najdete od všeho trochu, ale mými nejoblíbenějšími články jsou ty s knihami(no jo, já se nezapřu) a ty články, kde si Domča „vylívá srdíčko“. Prostě její myšlenky, které jsou nejčastěji v kategorii Diary. Díky těmto článkům si mě právě získala. Její článek Something(other) mě absolutně dostal. Nebo We are good enough, Single, Shopping… Ale samozřejmě u ní najdete i recenze, tipy na studování, nákupy, už zmiňované knížky, produkty na akné, Vejškalife a spoustu dalšího.
Je vážně skvělá(jo, vím, že se opakuju) a doporučuju ji sledovat.

dblog by Dominika
Ne, nesleduji jen Dominiky. :D Každopádně obě jsou mými oblíbenkyněmi.
Domču sleduji už asi rok až dva na insta. Několikrát jsem byla na jejím blogu už dřív, ale pravidelně jsem ho začala sledovat až po založení mého blogu.
Domča(stejně jako první) je úžasná bytost, která vás dokáže nakopnout a naplnit pozitivní energií. A přesně takovými lidmi bychom se měli obklopovat.
Opět na blogu najdete nejrůznější druhy článků a myslím, že každý si přijde na své. Ke všemu její fotky stojí fakt za to!

Hello Christie
Nádherná, chytrá, pozitivní, usměvavá(doplňte si další kladné vlastnosti) Kristýnka. Další skvělá holčina, která má úžasný blog, který prostě musíte sledovat. Právě ona je zakladatelkou projektu Za normální holky a autorkou Jak na dokonalý obličej. Což spolu souvisí.  Kromě toho, že na jejím blogu najdete právě informace o již zmiňovaném projektu, můžete se mrknout i na její zážitky z cest. A že je co číst. Tenhle článek si prostě musíte přečíst.:D

Deníček jedné medičky
Tak tuhle ženskou žeru. Její blog sice sleduji krátce, ale její příspěvky na Fb hltám už delší dobu. Jak už z názvu vyplývá, jedná se o blog, který vlastní studentka medicíny. Na svém blogu, fb píše o jejích příhodách ze života(tedy školy), které jsou opravdu vtipně napsané.
Zkuste si přečíst pár článku. Je fakt dobrá. Možná ji tolik „žeru“ kvůli tomu, že jsem plánovala jít na medicínu. Ale teď už jsem „zmoudřela“(haha, ty?) a raději tohle trápení přenechám někomu jinému.(okey, odbočila jsem od tématu).

Máme tu poslední blog. Prostě moje 5, kterou fakt ráda sleduji. Musím říct, že první 4 blogy jsem chtěla rozhodně zmínit, ale nad „posledním“ místem jsem trochu přemýšlela. A tady je:

Accessories for beauty
Tento blog také už sleduji delší dobu. Můžeme tady najít různé outfity, recenze, tipy, myšlenky…
Já jsem spíš ten typ člověka, který má raději ty myšlenky, tipy, občas nějaké ty recenze než se koukat na outfity. Ale jsou moc pěkné. Vím, že to dá člověku zabrat, ale že bych se na to dívala s nadšením, nene, to se u mě nekoná. Každopádně pokud je máte vy rádi, určitě doporučuji se na tento blog kouknout, protože tu můžete najít krásné kombinace a inspiraci na nákupy. No a opět je autorka milá osůbka, které se můžete na cokoliv zeptat.

No a já se snažila změnit šablonu blogu. No, že bych skákala 3 metry do vzduchu se říct nedá, protože se mi ještě víc zhoršila kvalita fotek. Agrh. Doufám, že to přežijete. Btw. nevíte někdo co s tím?
Jaké články čtete nejraději a chtěli byste je vidět i na mém blogu? A jaké jsou vaše oblíbené blogy? :)
Simbda♥

You Might Also Like

11 komentářů

  1. Blog Accessories for beauty sledujem aj ja už nejakú tú dobu a je naozaj super! Zhodneme sa asi v tom,že aj ja mám radšej články kde sú nejaké tipy,myšlienky a tak ,než tie outfitové ,ale rada si prečítam aj tie :) .

    OdpovědětVymazat
  2. Teď mi úplně došla slova, udělala jsi mi obrovskou radost, strašně moc Ti děkuji! ♥ Moc si toho vážím a jsem moc ráda, že se ti můj blog líbí, děkuju ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec za co. ♥ Já ho miluju! :)

      Vymazat
  3. zajímavé tipy, díky za ně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Neskutočne si ma prekvapila a veľmi potešila ! :) Ďakujem ti za tento článok a veľmi si to cením, že mám takú čitateľku blogu akou si ty :) Ďakujem :) Držím palce s blogom :)

    accessoriesforbeauty.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! A nemáš za co, já jsem ráda, že jsem na něj narazila! :)

      Vymazat
  5. Jééj, to je hrozně milý, děkuju, takovou hezkou pochvalu jsem ještě nedostala :)

    Mimochodem ta šablona je super, ale co s fotkama nevím, taky se mi to vždycky stane, proto mám tu dětskou jednoduchou z bloggeru :D

    Já bych brala nějaké tipy na knížky, filmy a tak, co zajímavého jsi třeba v poslední době četla, viděla... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bys měla dostávat každý den! :D
      Knížky budou na konci měsíce. A leden byl pro mě fakt plodným měsícem, takže toho bude poměrně dost. :)

      Vymazat
  6. Když se mi při změně šablony snížila kvalita fotek, pomohlo mi nahrávat je do článku v plném rozlišení a zvolit "maximální vělikost" nebo jak to tam je.. prostě to největší zobrazení. V editoru jsou moc velké, ale v článku pak v pohodě :)
    Jinak děkuji za tipy, některé blogy jsem neznala a jdu hned prozkoumat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc. Hned to jdu vyzkoušet! :)

      Vymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.