V hlavní roli peeling

21:56:00

Ahojky,
konečně jsem zpátky s dalším článkem, který se týká mé aknózní pleti. Dneska se mrkneme na zoubek zrníčka peelingům a mé oblíbené masce.



1) Oriflame – Pure skin
Tak tohle je můj největší oblíbenec.  Balení obsahuje peeling na odstraňování nedokonalostí. Nazvala bych ho spíše gelem s jemnými zrnky. A dále obsahuje masku, která má zmírnit pupínky, hloubkově čistit a zmatňovat pleť. Musím říct, že to zmatnění zvládá na 1 (i s hvězdičkou). Pleť je po použití krásně jemná a nepřijde mi vysušená.  Oba přípravky mají zaměřovací technologii, obsahují kys. salicylovou a výtažek z granátového jablka. Má se používat 1-2x/týden, ale já to používám pouze před nějakou příležitostí, když chci, aby má pleť vypadala co nejlépe, a taky to funguje.
Balení má celkem 12 ml a stojí příjemných 39,-.


2) EUCERIN DermoPURIFYER Jemný čistící peeling
Tenhle peeling mi byl doporučen mou kožařkou, ale nějak zvlášť s ním spokojená nejsem. Pleť mi nepřijde nijak matná, což je vždy mým největším cílem. Také mi nepřipadá, že by kůže byla zbavena odumřelých částí. Ale abych mu jen nekřivdila, je fajn na každodenní použití jako čistící gel. Já bych ho spíše volila používat každý druhý den, abyste neměli pleť až příliš vysušenou.(všeho zase s mírou)


3) Garnier Pure Active čisticí gel s kartáčkem
Čisticí gel obsahuje kyselinu salicylovou a přírodní extrakt HerbaRepair z brusnice borůvky.
Má:
-eliminovat nejhůře dostupné nečistoty a odumřelé buňky
- redukovat tvorbu kožního mazu – neřekla bych
- pomáhat pleť zbavovat odumřelých buněk – to dělá dobře
- zabraňovat ucpávání pórů – tak s tímto nesouhlasím u žádného z výrobků
- redukovat stopy po akné – nemůžu posoudit

Jak už jsem napsala, pleť dobře zbavuje odumřelých buněk/částí kůže, pleť je po něm hebká a matná, ale nevydrží tak dlouho jako u masky v bodě 1 a u produktu pod tímto.  Černé tečky mi po něm nezmizly, ale je pravda, že jejich počet se snížil – teď mluvím pouze o bradě. Jen nemůžu říct, že je to čistě zásluhou tohoto produktu.


4) Garnier Pure čisticí peeling 3 v 1
Tak tohle je můj oblíbenec č.2. Myslím, že představovat vám ho nemusím, protože snad všechny holky viděly reklamu s Benem a hned si utíkaly tento produkt koupit. Já ho (jako spousta z nás) znala už dříve, takže ho už nějakou dobu používám. Tento produkt nejraději používám jako masku.  Doporučuji ho opět používat před nějakou „událostí“, kdy chcete, aby se vám pleť hned nemastila. Má skvělé zmatňující účinky.
Má:
-zbavovat pleť nečistot
- odstraňovat odumřelé buňky – to zvládá skvěle
- absorbovat přebytečný kožní maz
- zklidňovat pleť – tady musím říct, že já ji mám první momenty lehce podrážděnou
- zanechává pleť jemnou a hebkou – má pleť je jako dětská prdélka (jen se spoustou hrbolků)

5) Nivea Hloubkově čisticí gel Clean Deeper

Tak tohle je vážně gel. Obsahuje sice jemné granulky, ale jinak nic moc. Účinky slibuje až po delší době používání a ty zatím nevidím. Řekla bych, že je dobré ho používat na takové to pravidelné ranní, nebo večerní čištění pleti. Pleť docela zmatní, ale jinak mě ničím nezaujal a znovu bych si ho nekoupila.

Dobrou noc, Vaše Simbda.♥

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Fajn tipy! Tu masku mám taky moc ráda, jen ten kartáček mi teda moc nezabíral a ten Eucerin jsem nezkoušela, ale vypadá lákavě! :)
    Nějak jsem se přes tenhle tvůj článek dostala k článku o tvém boji s akné a hned jsem si řekla, že to musím okomentovat, i když se hrozně stydím o tom i psát takhle (natož napsat článek - klobouk dolů). Taky mám tak od 12ti problém s akné, nic nepomáhalo až jednoho krásného dne celkový tabletky Deoxymykoinu, po 6 měsících (absolutní abstinence podmínkou). Jenže moje mamka nesnáší jakékoli léky a hned jak se mi akné zlepšilo, tak mě donutila k vysazení. No a hádej co, hned bylo zpátky a ještě horší než předtím. Rozhodla jsem se jít na dermatologii, ale tentokrát na psychosomatiku, jestli tam třeba nepříjdou na nějakou psychickou příčinu. No a hned jak mi paní doktorka odhrnula vlasy tak se úplně zděsila a povídá no ježišmarjá, děvenko, vy to máte fakt strašný! Tak to mi v tu chvíli fakt bodlo, v tý psychosomatický poradně :D Každopádně mi dala nějakou mastičku, která nepomáhá, kupodivu. Nevím co dál. Tenhle komentář nemá žádný šťastný konec. Jen se chci podělit o zoufalství. A pochválit tvou odvahu, že píšeš o něčem, o čem se já bojím i přemýšlet. :) Blogerkám zdar!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, hned jako první bych chtěla poděkovat za tento komentář.
      Zkusit ho můžeš. To, že mně nepomohl, ještě neznamená, že ani tobě nepomůže.Ale to už určitě víš.
      Původně ten článek měl vypadat úplně jinak. Nebo alespoň v představách, ale jak už jsi napsala, mluví/píše se o tom těžce. Všichni si totiž neuvědomí, co akné člověku způsobuje. Jak se daný člověk může cítit. Jak to akné snižuje sebevědomí, dělá jizvy... Je toho spousta. Několikrát jsem kvůli tomu brečela. Teď už se to snažím brát lépe, ale i tak to na mě někdy dolehne. Nejhorší je, když si z toho někdo dělá srandu. To jsem pak nenáviděla všechno a všechny.
      Právě proto se mi moc nechce nasazovat antikoncepce. Nechci ten problém jen skrýt po dobu, co budu brát prášky. Chci tenhle "boj" vyhrát. Zbavit se toho. "Navždy".
      Upřímně, já toho teď lituji. Teda toho, že jsem brala Doxyhexal. Prostě jsou to antibiotika a já se tím cpala docela zbytečně. Navíc se mi zdá, že od doby, co jsem ho brala, mi ostatní prášky zabírají pomaleji.
      Wau, tak o nějaké psychosomatice slyším poprvé. Jako by to člověk nevěděl, že to má strašné, že? Ach bože, trochu soucitu, lidi. :D
      Tohle je neskutečně dlouhý boj. Já musím říct(a taky musím zaklepat), že posledních pár dnů mám pěknou pleť. Možná je to tím, že si pravidelně pleť natírám Antakne pleťovým sérem - zkus to. Není to nějak extrémně drahé, tak za tu zkoušku to stojí.
      Taky se mi zdá, že se mé pleti líbí, že jsem se tento týden skoro nemalovala a čistila si pleť víckrát za den.
      Co moře? Byla jsi u něj někdy? Mně se pleť nejvíc zlepšila, když jsem byla v Egyptě.(uhm, rodičové, asi tam nepojedeme znovu kvůli mé pleti, že?) Tak jestli by nepomohl roztok soli. Ale s tímhle teda nemám zkušenosti.
      Zkus se poptat na ten isotrexin. Nebo eclaran. Jen je to teda na předpis a už to nemají v každé lékárně, ale třeba budeš mít štěstí.-_-
      Doufám, že jednoho dne(a že by mohl být blízko) bude mít tvůj příběh šťastný konec.Věřím tomu.:)
      A ještě jednou děkuju! ♥

      Vymazat
  2. Garnier milujem, ten je super. Eucerin mojej pokožke vôbec nevyhovoval, pleť mi celú dokaličil. :/

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Na peeling celkově nedám dopustit a snažím se používat aspoň jednou týdně. Z výše uvedených jsem zkoušela ten Oriflame před pár lety, když jsem měla taky akné, ale nic závratného. Pamatuju si, že byl fakt dobrý, celkově celá jejich řadě pro problematickou pleť :)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.