Můj 1. wishlist

21:01:00

Ahojky krásky,
dnes vám chci ukázat můj seznam, co bych si v blízké době chtěla koupit, tak se na něj pojďme mrknout.




Jo a jinak článek měl být už v pondělí, ale naše nejlepší wifinka na intru se rozhodla, že bude pokračovat ve stávkování a od neděle nejede víc jak 2 minuty, ale bacha na to.... dneska jede. Asi to půjdu oslavit.♥

1. NYX 
K Vánocům jsem konečně dostala Nyxku a mohla jsem ji konečně otestovat. A prostě potřebuju další. Doufám, že mě někdo z vás bude chápat. Prosím. Je tu někdo?

2. Košile/halenky s vázáním
Tak tohle si vážně musím koupit! 
Fotky jsou z Reserved.

3. Hodinky
Z mých Bentime už začínají vypadávat kamínky a navíc se mi nelíbí už tolik, co dřív, takže jsem se rozhodla koupit si hodinky. Jenže se mi líbí ty s koženým páskem, ale ten se rychle opotřebovává a pořád by se mi do něj nechtělo investovat. I když se mi rose gold barva líbí, takové hodinky by se mi nehodily k ostatním šperkům, takže zbývá stříbro, protože já zlato (téměř) nenosím. Tak tady jsou.
Tyhle všechny jsou ze Zootu. Problémem je, že Fossilky, které se mi nejvíc líbí, už nemají. Asi raději zajdu do "normálního" obchodu. To zase bude výběr.-.-

4. Červená rtěnka
Jak já bych chtěla červenou rtěnku. Jen nemůžu najít odstín. No taaaaak.
Zdroj: Pinterest

5. Rolák
Minulý rok jsem si koupila svůj první (když nepočítám ty v dětství) rolák. Holky se na mě koukaly pohledem "to nemyslíš vážně", ale já ho absolutně miluju. Absolutně jsem jim propadla a potřebuju další. 
Tyhle jsou z HMka.

6. Kalhoty/rifle
A kéž by mi ještě perfektně sedly. Ať už nějaké vínové, béžové nebo riflové. Vážně potřebuju nové.
Všímáte si, že všechno VÁŽNĚ potřebuju?

7. Černé tílko
Protože ty svoje už mám 1000 let.

8. Svetr
Tyhle z HMka jsou úplně boží.

Tak, to je asi vše. A co si teď přejete vy? ♥

Simbda






You Might Also Like

9 komentářů

  1. Nejaké hodinky by sa už aj mne zišli,takže tie sú aj na mojom wishliste :).A takisto aj ten rúž, akurát že by som ho chcela mať v takej vínovej červenej farbe.Pekný článoček! :)) prajem veľa úspechov v blogovaní..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda vlastním dvě podobné rtěnky v odstínů vínové/bordó. Tyhle odstíny jsou strašně fajn a mám je ráda i jako laky na nehty.
      Děkuju. I tobě.
      A přeji šťastný výběr s rtěnkou. :)

      Vymazat
  2. S Nyx produkty tě chápu jsou skvělé a obzvlášť jejich tekuté rtěnky. A najít pravou rudou je občas obtíž, na blogu jsem publikovala článek s rudým leskem L´oreal a je skvělý, tak třeba třeba zaujme právě on. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně se mi líbí, že za tu cenu mají výdrž.
      Abych pravdu, pokukovala jsem po něm, ale nakonec jsem se rozhodla si zatím koupit rtěnku jen od Trend it up. :)

      Vymazat
  3. super wishlist :) tiež mám zopár vecí od Nyx a milujem ten obchod :) chcela by som si kúpiť tú kontúrovaciu paletku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty halenky s vázáním jsou boží, taky si na ně brousím zuby :) A rolák by se mi taky hodil. I svetr, rifle a rtěnka. Vlastně všechno, sakraaa :D

    OdpovědětVymazat
  5. No..potřebovala bych komplet nový šatník :D Ale poslední dobou jsem si oblíbila roláky do mrazů jsou naprosto boží a ještě je v nich teplo, jen kdybych nevypadala jak zakrslá žirafa :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky! :D Točím asi 5 triček (+ten rolák) dokola.:D Jen mít tak nekonečné množství peněz.:D
      Prej zakrslá žirafa.:D Tak tím jsi mě dostala.:D

      Vymazat
  6. S tím Nyxem pozor, je to závislost! Já už mám tři a už mám vybrané další odstíny, které musím mít!
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.