Momenty, které miluju

9:38:00

Miluju ten moment, když…

...  vyjdu ven, zastavím se a nadechnu se čerstvého vzduchu. 
… se jen tak na někoho v šalině usměju a dotyčný se také usměje.
… jsem šťastná a usmívám se jen tak. Jen protože dýchám.
… přijedu domů a ten můj malý miláček mě jde přivítat a je neskutečně rád, že mě vidí.
… mi napíše. 
… otevřu knihu a cítím, jak mě příběh vtahuje.
… na mě začnou dopadat první kapky vody.
… sním lívance, které jsem si udělala. Ano, jsem lívancolic. Kdyby náhodou někdo nevěděl, je to       nové slovo. 
… vidím mé blízké šťastné.
… si koupím něco, co jsem dlouho chtěla a pořád nad tím přemýšlela.
… začne padat sníh a ten můj hafan se z toho může zbláznit.
… jsem tak šťastná, že začnu tleskat jako lachtan.
… se směju tak moc, že mě hrozně bolí břicho a koutky.
… mě někdo obejme.
… někomu pomůžu a on si té pomoci váží.
… sedím ve vlaku a vím, že jedu domů. Domů – k milující rodině.
Zdroj: Moments quotes


Miluju ten pocit, když miluju život. Sebe. Lidi kolem. Tuhle zničenou nádhernou planetu.
A co milujete vy? Zamyslete se nad tím, protože tohle jsou maličkosti, které nás dělají šťastnějšími. Díky kterým tenhle šedý svět můžeme vidět aspoň na chvíli barevným. Chvíle, pro které se oplatí žít.

Simbda

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Niektoré veci máme spoločné ako napríklad to s tým smiechom :D .Aj ten citát sa mi strašne páči. :) .Veľmi dobrý nápad na článok!

    OdpovědětVymazat
  2. milujem ten pocit ked si vecer lahnem do teplej postele :D

    https://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na tohle jsem úplně zapomněla. :D

      Vymazat
  3. Pekné myšlienky, tak ako tebe chutia lievance, ja milujem sushi. To by som jedla stále. :D

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Teď jsem zrovna vydala článek o tom, že bychom si měli vážit všech krásných momentů a že tyhle maličkosti jsou to, pro co bychom měli žít. :)
    A pak narazím na tenhle článek... Náhoda? :D
    Vanilková holka

    OdpovědětVymazat
  5. To je moc krásný článek! Líbí se mi zařazení hmotných věcí vedle těch nehmotných, důležitých vedle maličkostí.. většina lidí by na tuto otázku odpovídala spíše jednolitě :) Každopádně - lívance jsou skvělý! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to, že se ráda směješ! :D To je dobře a máme to stejně! :)

    LifestyleBirdie

    OdpovědětVymazat
  7. Vo väčšine sa s tebou stotožňujem, najmä to s objatím, najviac ľúbim, keď ma obíme môj priateľ:)

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    OdpovědětVymazat
  8. To je bezva, ráda čtu takovéhle věci, je hrozně milý, když to někdo umí sepsat :)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.