Jak na dokonalý obličej

9:15:00

 Ahojte krásky!
dneska tu pro vás mám úplně jiný článek. Přicházím totiž s návodem na dokonalý obličej za méně než minutu! Jen přistupte blíže a začněte číst. Není tu žádný podvod.

Chtěla bych začít úplně od začátku.


Jeden z posledních prázdninových dnů. Nic zajímavého se neděje. Ňourání po fb jako každý den, jenže pak narazím na delší příspěvek. Proč bych si ho nepřečetla, když vypadá zajímavě, že? A takhle jsem našla tento vyvedený návod. Je to nápad/návod jedné úžasné a krásné dívky.
Tímto článkem vám chci totiž nejen ukázat tento návod, ale také vám chci představit projekt #ZANORMALNIHOLKY. (který se teď opravdu rozjíždí)
Asi vám už dávno došlo, že vám zde neukážu lék proti stárnutí, elixír na dokonalost, nebo pilulku, po které vám zmizí akné. Ne. Nic takového.
Chci, aby teď každá z vás zavzpomínala, kdy si naposledy řekla, že jí to sluší. Já sama za sebe musím říct, že dřív(když jsem tohle začala psát) bych vám nedokázala říct den, ale teď si to říkám minimálně párkrát do týdne. Vlastně jsem si to naposledy řekla ráno. A je to super! Neříkám, že už jsem se na 100% zvládla přijat taková, jaká jsem, ale od té doby, co Kristýnku sleduju, začala jsem se mít víc ráda. Víc se usmívat. Být spokojenější. Být vděčná za to, že jsem zdravá. Začala jsem lépe přijímat své nedokonalosti.
Jenže když žijete v těle, které nemáte rády, je to problém. Je to na vás vidět.
A proč se to děje? Odpověď na tuhle otázku zná snad každá z nás.
Tuhle fotku jsem nikdy nikam nedala(až teď) a proč? Mně osobně se třeba líbí, ale nejsem tam já. Je tam holka s filtrem jako prase, který jí udělal téměř bezchybnou pleť.

Tohle jsem já. Sice o rok a půl později, ale JÁ.

Každý den vidíme na ulici, instagramu, FB a spoustě dalších sociálních sítí holky s nádhernou postavou, krásnými nehty, dlouhými řasy, perfektně namalovaným obličejem. Po jejich boku kráčí kluk, který vypadá stejně perfektně a my po něm slintáme(doufám, že nemluvím jen za sebe). A to mi/nám sráží sebevědomí. Jenže jsou ony se sebou spokojené? Sice nepatřím mezi tyhle holky, ale myslím si, že ani ony nejsou 100% spokojené a pokud jsou spokojené, jsou šťastné? Protože „dokonalost“ není všechno. Často to bývá přetvářka. Ale to my nevidíme. Nevidíme do nich, vidíme jen tu povrchovou krásu. Nesrovnávejme se s nimi. Každá jsme jiná. Každá jsme svým způsobem dokonalá krásná. Alespoň pro toho správného prince.  



Pojďme si každý den říkat, že nám to sluší.
Pojďme si vyjmenovat věci, které se nám na sobě líbí. Jsem hodně kritický člověk, ale i tak bych na sobě našla aspoň 1 věc, která se mi líbí.
Pojďme se odlíčit a ukažme naši pravou tvář. Usmějme se a udělejme fotku. Dejme ji na sociální síť bez špatného pocitu. Vždyť i kdyby to viděl váš princ, stejně vás jednoho dne uvidí nenamalovanou.
Pojďme se mít rády i bez těch umělých nehtů, řas, plastických operací. Bez make-upu. Neříkám, abyste se přestaly malovat, ale chci vám říct, abyste se měly rády i bez toho. Přece jen kvůli tomu, že jdete koupit rohlíky, nebo vyvenčit pejska, nemusíte se namalovat a obléct jako na módní přehlídku.
Pojďme se mít víc rády.
Já do toho jdu.(už jsem šla) Dokonalost není. Ale můžu být se sebou spokojená, jak nejvíc to jde. Můžu se pochválit i za to, že jsem se usmála na cizího člověka(dobře, to já dělám pořád, až někomu musím připadat jako blbce, ale ode dneška se za to poplácám „po rameni“), nebo že jsem si zacvičila jen tak pro radost a ne proto, že jsem viděla, jak nějaká holka přidala fotku se svým vypracovaným tělem a klukovi, do kterého jsem zamilovaná se líbí. Ne, dělejme všechno pro sebe.  Buďme lepší, spokojenější, sebevědomější. Ukažme jiným holkám, ženám, že to jde! Buďme pro někoho vzorem. Změňme náš přístup k životu => pomozme ho změnit i dalším.

Rozhodně doporučuji všem ženám/dívkám, aby sledovaly tuto nádhernou a pozitivní dívku. Na jejím blogu se dozvíte další informace o projektu a já budu jen a jen ráda, když se o něm dozví víc lidí, protože je skvělý! A tady máte odkaz: Hello Christie

You Might Also Like

7 komentářů

  1. super článok :) škoda, že som nevedela o tomto projekte nejako skôr - ak sa tam teda robilo nejaké výberové konanie alebo čo.. ako +size modelka som sa vždy chcela niečoho takého zúčastniť a na Slovensku niekto takéto projekty nerobí..
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to mě mrzí. Ale věřím, že kdybys Kristýnce napsala, nějak byste se dohodly! :)

      Vymazat
  2. Pekny clanok, clovek by sa mal naucit brat seba sameho taky aky je. Ale myslim, ze make up v tom nejak vyrazne nebrani. Je to v podstate velka pomocka, aby sa kazdy mohol citit dobre, aj ked ma nedokonalosti. Ja by som nemala problem chodit nenamalovana, keby som nemala znicenu plet od akne. Ale beriem to ako to je a obcas sa nebojim vystrasit ludi naokolo aj bez make upu :D. Ale nie, je dolezite mat sa rad za kazdych okolnosti :)) (aj bez mejkapu)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.:)
      Tohle bylo myšleno tak, aby se právě holky nebály chodit nenamalované. Přidat takovou fotku... Aby se měly rády s make-upem, ale i bez něj.
      To samé platí i o těle/postavě.
      Mám také akné, ale už to neřeším. Dřív jsem si neuměla představit jít do školy bez make-upu. Teď tak chodím i do města. Ale neříkám, že nemiluju ten proces líčení, a že se už nemaluju.

      Vymazat
  3. Původně jsem čekala úplně jiný typ článku, příjemně jsi mě překvapila. :)
    Musím říct, že tohle je jedna z věcí, které hrozně moc holek neumí. A je to šílená škoda. Já měla taky takhle pokažené sebevědomí a po několika letech práce to pořád není stoprocentní, ale už se mám ráda a znám svou hodnotu. :)
    Nechci vyznít povýšeně či nafrněně, ale když se snažím, domnívám se, že se dokážu udělat pěknou (dle toho povrchního pohledu na věc) a poté, co jsem poznala, jak se ke slečnám, které se snaží být vždy krásné a dokonalé, chovají ostatní, úplně mi to změnilo pohled na svět. Prokoukla jsem svět těch holek, co jim jiné závidí jejich život a došlo mi, že z toho skoro nic nechci. Není o co stát. :)

    Takže jestli se tohle 'hnutí' nese ve smyslu jako tvůj článek, tak držím palce, ať změní život, co nejvíce holkám.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda. Já právě také objevuji svoji hodnotu, krásu. Na to, aby mě někdo mohl milovat se vším všudy, musím se nejprve milovat sama. Pak to lépe ocením. Doufám, že víš, jak to myslím. Blbě se to vysvětluje.
      Tenhle projekt je milionkrát lepší! ♥

      Vymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.