Cíle pro rok 2017

14:00:00

Páni, je neskutečný, jak to utíká. Především tento šk.rok. Máte to tak taky? Původně jsem chtěla udělat nějaký pohled za uplynulým rokem, ale nepřišlo mi, že by se stalo tolik zásadních věcí, abych o tom udělala článek, ale jak jste na tom vy?


Rozhodla jsem se, že si letos napíšu seznam věcí, které bych chtěla udělat. Jelikož mám už nějaký ten pátek měsíc napsaný seznam mých 101 cílů, který konečně brzy zveřejním, tento seznam bude o hodně chudší. Jenže na tohle mám jen rok. V některých případech 5 měsíců.
Ke konci už jsou to blbiny, abych tam aspoň měla 10.:D

1. Italština
Tohle je docela důležitý bod, jelikož pokud vše vyjde a já doufám, že ano. (Prosím.) Mohlo by se stát, že bych na měsíc odjela pracovat/vzdělávat se do Itálie. Jen malým problémem je, že neumím italsky. Takže konečně se do toho musím pořádně opřít a začít studovat.
Myslíte, že pomůže spaní na knížkách?


2. Jillian Michaels
Obě víme, jak jsem tě poprvé nenáviděla, že? :D
Asi v polovině listopadu jsem se rozhodla, že nenechám mámu samotnou v jejím mučení a taky její výzvu zvládnu. Osud tomu chtěl jinak a mně se podařilo zlomit kloub. Takže hned, jakmile budu moct normálně chodit, vrhnu se na ni.

3. Najít vysokou
Zdá se to jako prkotina, ale já jsem schopna začít ji hledat za 5 minut 12 před odesíláním přihlášek.

4. Fotky
Já vím, jsem v nich hrozná a plánuji to napravit. Přestanu fotit mobilem 10 minut před vydáním článku a znovu se spřátelím s foťákem.(je to dneska lepší? ani bych neřekla :D )

5. Histologický atlas
Simi, víš, že pokud ho neuděláš, budeš mít problémy s maturitou? Možná si myslíš, že to poznáš, ale nepoznáš. :D

6. Splnit čtenářskou výzvu
Nebo se o to alespoň pokusit.



7. Dočíst všechny knihy k maturitě

8. Víc žít

9. Začít chodit pravidelně na jógu(nebo ji aspoň začít cvičit doma)

10. Konečně vydat článek „Jak na dokonalý obličej“
Néé, vůbec ho nemám rozepsaný od září. Ups.

11. Udělat wishlist
A vše si koupit.:D Nebo aspoň polovinu.♥

Zároveň chci vám všem poděkovat za to, že tohle někdo čte a zanechává komentáře pod články. Umíte mi vykouzlit úsměv na tváři. D-Ě-K-U-J-U!
Přeji si, aby příští rok byl pro všechny lidi lepší než letošní. Aby se ten svět trošku zklidnil, lidé byli zdravější, chytřejší(těch hloupých je tu až, až – bohužel), měli se víc rádi(okey, nenávidím spoustu lidí, ale tak :D) atd.
Přeji všem blogerkám, aby jejich počet čtenářů a pravidelných sledovatelů rostl, a aby se v ČR objevovaly i nadále tak skvělé blogy.(o těch oblíbených napíšu článek) Užijte si Silvestr, moc se neopijte a bacha na opilce a různé petardy.
A letošním maturantům hodně štěstí u maturit. ♥
Do roku 2017 vkročte pravou nohou. Ti originální levou, oběma a nebo se budou probírat někde na zemi.:D 
S láskou a úsměvem na tváři se s vámi loučím.
Simbda♥

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Taliančina je naozaj krásny jazyk a tak verím, že sa ho naučíš! S tou maturitou to mám podobne a dúfam, že stihnem prečítať všetky knižky. :)

    https://thefashiontwiins.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím se mi teda víc líbila latina, ale ono je to tím, že se to učím sama.:)
      Věřím, že to obě (u mě snad) stihneme. :)

      Vymazat
  2. To jsou krásné cíle! :) Líbí se mi, že jsou reálný, věřím, že si je postupně všechny budeš moct odškrtnout :) Držím ti palce do celého tohohle roku, měj ho krásný! ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě.:) Letos jsem se prostě rozhodla, že malé cíle jsou lepší. Na ty velké je potřeba většího času.
      Děkuju, i tobě přeji vše NEJ do roku 2017.♥

      Vymazat
  3. S jogou to mám podobne, tiež sa k nej nemôžem dokopať :) Prajem ti, aby si si splnila všetky ciele :)

    OdpovědětVymazat
  4. Musím povedať,že aj ked som si predsavzatia nedávala,stále mám nejaké ciele a musím povedať,že sú podobné tým tvojim.Ako napríklad bod číslo 4 či 8 :) .A aj na tom cvičení by som chcela popracovať.Naozaj vydarený článok! :)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.